ANJURAN PUASA DI BULAN MUHARROM


Trik Biar keliatan sakti, eee jadi sakti beneran

~ Mumpung Kelingan ~

Butuh waktu 1 s.d 2 tahun.

1. Manfaatkan berpuasa Sunah Senin Kamis selama 1-2 tahun.

2. Manfaatkan untuk berpuasa sunah apapun yang ada dalam perjalanan selama 1 tahun, mulai dari puasa Syawal, Rojab, Muharram dan sebagainya.

Nah disini kelebihannya:

jika engkau seorang cewek, pasti mengalami udzur Ramadhan karena Menstruasi. Maka qodho'lah puasa Ramadhan anda bertepatan dengan jadwal puasa sunah yang biasa engkau lakukan. Maka karomahnya akan double.

Bagi yang memiliki proyek untuk hidup mulia & kaya melalui jalan musafir, tentu anda juga memiliki qodho' terhadap Ramadhan. Maka qodholah pada waktu-waktu dimana anda biasa puasa sunah.

Niatnya adalah qodho' puasa Ramadhan & bukan puasa sunah, Maka automatis, karomah / kekeramatan puasa sunah yang biasa anda lakukan sudah ikut di dalam qodho' tersebut. Karena niat qodho' Ramadhan itu tidak bisa digabung dengan niat puasa sunat.

Hehehe... Abu Nawas pun tidak tahu tentang hal ini... maka kita harus melebihi akalnya Abu Nawas. Ha-ha-ha...



KHUTBAH JUMAT SINGKAT BAHASA JAWA

ANJURAN PUASA DI BULAN MUHARROM

FAIZ MA’SUM

إِنَّ الْحَمْدَ لِلَّهِ نَحْمَدُهُ وَنَسْتَعِيْنُهُ وَنَسْتَغْفِرُهُ، وَنَعُوذُ بِاللهِ مِنْ شُرُوْرِ أَنْفُسِنَا وَمِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا، مَنْ يَهْدِ اللهُ فَلاَ مُضِلَّ لَهُ وَمَنْ يُضْلِلْ فَلاَ هَادِيَ لَهُ. أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيْكَ لَهُ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُوْلُهُ.اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا وَرَسُوْلِنَا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ فَيَا عِبَادَ اللهِ، أُوْصِيْكُمْ وَإِيَّايَ بِتَقْوَى اللهِ فَقَدْ فَازَ الْمُؤْمِنُوْنَ الْمُتَّقُوْنَ، حَيْثُ قَالَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى فِيْ كِتَابِهِ الْعَزِيْزِ: يَاأَيُّهاَ الَّذِيْنَ ءَامَنُوا اتَّقُوا اللهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلاَ تَمُوْتُنَّ إِلاَّ وَأَنتُمْ مُّسْلِمُوْنَ يَاأَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوْا رَبَّكُمُ الَّذِيْ خَلَقَكُمْ مِّنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالاً كَثِيْرًا وَنِسَآءً وَاتَّقُوا اللهَ الَّذِيْ تَسَآءَلُوْنَ بِهِ وَاْلأَرْحَامَ إِنَّ اللهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيْبًا. يٰايُّهَا الَّذِيْنَ ءَامَنُوا اتَّقُوا اللهَ وَقُوْلُوْا قَوْلاً سَدِيْدًا يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوْبَكُمْ وَمَنْ يُطِعِ اللهَ وَرَسُوْلَهُ فَقَدْ فَازَ فَوْزًا عَظِيْمًا وَقَالَ عَلَيْهِ الصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ: اِتَّقِ اللهَ حَيْثُ مَا كُنْتَ وَأَتْبِعِ السَّيِّئَةَ الْحَسَنَةَ تَمْحُهَا وَخَالِقِ النَّاسَ بَخُلُقٍ حَسَنٍ. أَمَّا بَعْدُ

Ma’asyirol muslimin rohimakumulloh.

Puji syukur dhateng Allah ingkang sampun maringi maneko warno kanikmatan dhumateng kito sedoyo sahinggo kito saget netepi panggilanipun kangge nindakaken sholat jumat. Ing dinten ingkang mirunggan punika sumangga kita ningkataken taqwa dhumateng Allah swt. Amargi tiyang ingkang paling mulya ing ngarsanipun Allah punika tiyang ingkang paling taqwa. Insyaa Allah kito badhe manggihi yaumul Asyuro. Dinten engkang kaping 10 (sedoso) ing sajroning wulan Muharrom lan ing dinten puniko kito dipun sunnahkan supados nindaaken siyam ‘Asyuro. Kanjeng Rasul Muhammad Paring dawuh :

صِيَامُ يَوْمِ عَاشُورَاءَ، أَحْتَسِبُ عَلَى اللهِ أَنْ يُكَفِّرَ السَّنَةَ الَّتِي قَبْلَهُ

“Klawan nindaki siyam wonten ing dinten ‘Asyuro, ingsun nduweni kekarepan supados Allah paring pangapuro saking dosa-dosa setahun kang wuis kapungkur.” (HR. Muslim No. 1162)

Ewondene dasar saking siyam yamul ‘Asyuro nun inggih naliko Kanjeng Nabi hijrah ing Medinah lan mangertosi bilih tiyang-tiyang Yahudi sami nindaaken siyam ‘Asyuro. Lajeng kanjeng Nabi nyuwun pirso, “iki poso opo?” Wong yahudi sami njawab “puniko dinten engkang mulyo, sebab ing dinten puniko Allah nyelametake Bani Isroil saking Fir’aun sak wadyo bolone, sahinggo kagem mulyaake dinten niku kanjeng Nabi Musa Siyam minongko wujud syukuripun dhateng Allah . Lajeng kanjeng nabi Muhammad dawuh “Aku luwih berhak nindaki posone Nabi Musa ketimbang sliramu kabeh, sebab kito podho-podho nganut agami Tauhid. Bedo kaliyan wong-eong yahudi soko Bani Isroil kang seneng ngrubah ayat-ayat kang diturunake marang slirane, mbangkang marang aturan Pengerane, malah-malah ono kang nganti merjoyo nabi-nabine.”

Ma’asyirol muslimin rohimakumulloh.

Hukum nindaki siyam ‘Asyuro puniko mustahab, artine dipun trisnani, kanthi dasar Hadits saking Sayyidah ‘Asisyah ra,

كَانَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِى الْجَاهِلِيَّةِ وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَصُومُهُ ، فَلَمَّا قَدِمَ الْمَدِينَةَ صَامَهُ ، وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ

 

 “Rikolo rumiyin dino ‘Asyuro iku dino kanggo wong-wong Qurays podho nindaki poso, sahinggo kanjeng Nabi Muhammad ugo nindaki lan perintah siyam ing dino iku. (HR. Bukhori & Muslim)

Tiyang-tiyang Qurays sami nindaki siyam ‘Asyuro sebab wong-wong Qurays rumongso bilih kiambake keturunanipun kanjeng Nabi Ibrahim as, lan mungkin kagolong syaria’tipu Nabi Ibrahim, as.  

Naliko dipun wajibaken siyam Romadhon ing tahun 2 Hijriyah kanjeg nabi dawuh “مَن شَاءَ صَامَهُ وَمَن شَاءَ تَرَكَهُ” Sopo kang kerso poyo, yo posoho, nanging yen ra kerso yo tionggalono. (HR. Bukhari lan Muslim). Sabdo Njeng Nabi puniko persipatan Mukhhoyyar artosipun kito dipun paringi pilihan ing antoro nindaki  siyam lan mbotene. Sebab naliko dereng dipun wajibaken siyam Romadhon, siyam ‘Asyuro puniko hukumipun wajib, lajeng sak badanipun turun perintah siyam Romadhon posisi siyam ‘Asyuro dados Sunnah.

Ulama’ salaf asring nindaki siyam ‘Asyuro, hal puniko Terbukti saking ceryosipun Rubayi’ bintu Mu’awidz.

 أَرْسَلَ رَسُوْلُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ غَدَاةَ عَاشُوْرَاءَ إِلَى قُرَى اْلأنْصَارِ الَّتِي حَوْلَ الْمَدِيْنَةِ: ( مَنْ كَانَ أَصْبَحَ صَائِمًا فَلْيُتِمَّ صَوْمَهُ وَمَنْ كَانَ أَصْبَحَ مُفْطِرًا فَلْيَصُمْ بَقِيَّةَ يَوْمِهِ ذَلِكَ ) قَالَتْ: فَكَنَّا نَصُوْمُهُ وَنُصَوِّمُ صِبْيَانَنَا الصِّغارَ وَنَذْهَبُ بِهِمْ إِلَى الْمَسْجِدِ وَنَجْعَلُ لَهُمُ اللُّعْبَةَ مِنَ الْعِهْنِ فَإِذَا بَكَى أَحَدُهُمْ عَلَى الطَّعَامِ أَعْطَيْنَاهَا إيَّاهُ حَتَّى يَكُوْنَ عِنْدَ اْلإفْطَارِ

“Saktemene isuk-isukan kanjeng Rasulullah ing dino ‘Asyuro printah marang siji utusan tumuju desne wong-wong Anshor Kang ana ing sekitare Medinah. Lajeng kanjeng Rasul dawuh “sopo wonge kang wektu esuk iki poso mongko terusno anggenmu poso, lan sopo wonge ing dino iki ora poso mongko terusno anggenmu ngempet dahar” (HR. Bukhari No. 1960 dan Muslim No. 1136A)

Lajeng sohabat Rubayi bitu Mu’awidz matur “supados lare-lare alit kiyat nindaki siyam, naliko kito tumuju ing mesjid kito damelke mainan kagem lare-lare saking kain lan kapas supados mboten nangis lansupe anggenipun ngempet luwe ngantos dumugi wekdalipun buko.

Hal puniko nunjukkaken bilih tiayng-tiyang salaf remen anggenipun nindaki siyam lan ndidik puto-putrinipujn supados remen indaki siyam demi nglajengaken lan nglanggengaken sunnahipun kanjeng Nabi Muhammad .

 بَارَكَ اللهُ لِيْ وَلَكُمْ فِي الْقُرْاٰنِ الْعَظِيْمِ وَنَفَعَنِي وَاِيَّاكُمْ بِمَا فِيْهِ مِنَ الْاٰيَاتِ وَالذِّكْرِ الْحَكِيْمِ وَتَقَبَّلَ مِنِّيْ وَمِنْكُمْ تِلَاوَتَهُ اِنَّهُ هُوَ السَّمِيْعُ الْعَلِيْمُ. وَأَسْتَغْفِرُ اللهَ الْعَظِيْمَ لِيْ وَلَكُمْ وَلِسَائِرِ الْمُسْلِمِيْنَ وَالْمُسْلِمَاتِ فَيَا فَوْزَ الْمُسْتَغْفِرِيْنَ وَيَا نَجَاةَ التَّائِبِيْنَ

Khutbah II

اَلْحَمْدُ للهِ الَّذِيْ أَنْعَمَنَا بِنِعْمَةِ الْاِيْمَانِ وَالْاِسْلَامِ. وَالصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ خَيْرِ الْأَنَامِ. وَعَلٰى اٰلِهِ وَأَصْحَابِهِ الْكِرَامِ. أَشْهَدُ اَنْ لَا اِلٰهَ اِلَّا اللهُ الْمَلِكُ الْقُدُّوْسُ السَّلَامُ وَأَشْهَدُ اَنَّ سَيِّدَنَا وَحَبِيْبَنَا مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُوْلُهُ صَاحِبُ الشَّرَفِ وَالْإِحْتِرَامِ. أَمَّا بَعْدُ.

فَيَاأَيُّهَا النَّاسُ أُوْصِيْكُمْ وَنَفْسِيْ بِتَقْوَى اللهِ فَقَدْ فَازَ الْمُتَّقُوْنَ. فَقَالَ اللهُ تَعَالَى اِنَّ اللهَ وَ مَلَائِكَتَهُ يُصَلُّوْنَ عَلَى النَّبِيِّ يٰأَيُّهَا الَّذِيْنَ أٰمَنُوْا صَلُّوْا عَلَيْهِ وَ سَلِّمُوْا تَسْلِيْمًا. اَللّٰهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلٰى أٰلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ كَمَا صَلَّيْتَ عَلٰى سَيِّدِنَا اِبْرَاهِيْمَ وَبَارِكْ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلٰى اٰلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ كَمَا بَارَكْتَ عَلٰى سَيِّدِنَا اِبْرَاهِيْمَ وَعَلٰى اٰلِ سَيِّدِنَا اِبْرَاهِيْمَ فْي الْعَالَمِيْنَ اِنَّكَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ.

اَللّٰهُمَّ وَارْضَ عَنِ الْخُلَفَاءِ الرَّاشِدِيْنَ. وَعَنْ اَصْحَابِ نَبِيِّكَ اَجْمَعِيْنَ. وَالتَّابِعِبْنَ وَتَابِعِ التَّابِعِيْنَ وَ تَابِعِهِمْ اِلٰى يَوْمِ الدِّيْنِ. اَللّٰهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُسْلِمِيْنَ وَالْمُسْلِمَاتِ وَالْمُؤْمِنِيْنَ وَالْمُؤْمِنَاتِ. اَللّٰهُمَّ ادْفَعْ عَنَّا الْغَلَاءَ وَالْوَبَاءَ وَالطَّاعُوْنَ وَالْاَمْرَاضَ وَالْفِتَنَ مَا لَا يَدْفَعُهُ غَيْرُكَ عَنْ بَلَدِنَا هٰذَا اِنْدُوْنِيْسِيَّا خَاصَّةً وَعَنْ سَائِرِ بِلَادِ الْمُسْلِمِيْنَ عَامَّةً يَارَبَّ الْعَالَمِيْنَ. رَبَّنَا اٰتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَ فِي الْاٰخِرَةِ حَسَنَةً وَ قِنَا عَذَابَ النَّارِ.

عِبَادَ اللهِ اِنَّ اللهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْاِحْسَانِ وَيَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ. يَعِظُكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُوْنَ. فَاذْكُرُوا اللهَ الْعَظِيْمَ يَذْكُرْكُمْ. وَ اشْكُرُوْهُ عَلٰى نِعَمِهِ يَزِدْكُمْ. وَلَذِكْرُ اللهِ اَكْبَرُ

 

0 Response to "ANJURAN PUASA DI BULAN MUHARROM"

Post a Comment